Варіатор передній Suzuki Lets 1/2/3(з крильчаткою, щокою і втулкою) китай(112360)
574 ₴
- В наявності
- Код: 112360
+380972997116
- +380 (97) 299-71-16
- +380 (66) 622-67-66
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Варіатор передній Suzuki Lets 1/2/3(з крильчаткою, щокою і втулкою) китай
Підходить на скутер:
Suzuki Lets 1
Suzuki Lets 2
Suzuki Lets 3
Варіатор спрацьовує від відцентрової сили, яка приходить до нього від колінчастого вала, відповідно від збільшення обертання мотора, ролики далі відійдуть від центру щоки, і при цьому сильніше тиснуть на щоку з'єднуючи її з другої щокою, тим самим видавлюючи ремінь на великий радіус. Заводські варіатори комплектуються стандартними тягарцями. Вага роликів сильно впливає на чинність роботи вриатора, і швидкість скутера. Якщо ви вирішили встановити ролики нестандартної ваги, враховуються такі параметри як вага водія, стан і потужність двигуна, стан заднього варіатора. Сильно важкі важки виштовхують клиновидний ремінь на максимальний радіус на більш низьких оборотах двигуна, з-за цього скутера падає динаміка при старті, максимальна швидкість при цьому не погіршується. Дуже полегшені ролики ведуть себе протилежно важким, щоки починають витісняти ремінь тільки на великих оборотах двигуна, в такому варіанті Ваш мопед отримає високу динаміку під час розгону, але і ухудшедся максимальна швидкість мопеда. В середньому вага вантажу бажано змінювати, плюс, мінус, шість грам від загальної ваги стандартних роликів. Ролики можна встановлювати через один, на приклад, три по шість грамів і три по вісім. У більшості випадків торці роликів з одного боку повністю закриті пластмасою, з іншого боку немає, при установці ролика в шків варіатора, коли він лежить перед Вами на столі, торці повністю покриті пластмасою повинні дивитися проти годинникової стрілки, так Ви продовжите термін роботи варіатора.
Підходить на скутер:
Suzuki Lets 1
Suzuki Lets 2
Suzuki Lets 3
Варіатор спрацьовує від відцентрової сили, яка приходить до нього від колінчастого вала, відповідно від збільшення обертання мотора, ролики далі відійдуть від центру щоки, і при цьому сильніше тиснуть на щоку з'єднуючи її з другої щокою, тим самим видавлюючи ремінь на великий радіус. Заводські варіатори комплектуються стандартними тягарцями. Вага роликів сильно впливає на чинність роботи вриатора, і швидкість скутера. Якщо ви вирішили встановити ролики нестандартної ваги, враховуються такі параметри як вага водія, стан і потужність двигуна, стан заднього варіатора. Сильно важкі важки виштовхують клиновидний ремінь на максимальний радіус на більш низьких оборотах двигуна, з-за цього скутера падає динаміка при старті, максимальна швидкість при цьому не погіршується. Дуже полегшені ролики ведуть себе протилежно важким, щоки починають витісняти ремінь тільки на великих оборотах двигуна, в такому варіанті Ваш мопед отримає високу динаміку під час розгону, але і ухудшедся максимальна швидкість мопеда. В середньому вага вантажу бажано змінювати, плюс, мінус, шість грам від загальної ваги стандартних роликів. Ролики можна встановлювати через один, на приклад, три по шість грамів і три по вісім. У більшості випадків торці роликів з одного боку повністю закриті пластмасою, з іншого боку немає, при установці ролика в шків варіатора, коли він лежить перед Вами на столі, торці повністю покриті пластмасою повинні дивитися проти годинникової стрілки, так Ви продовжите термін роботи варіатора.
Характеристики
Основні атрибути | |
---|---|
Країна виробник | Китай |
Стан | Новий |
Інформація для замовлення
- Ціна: 574 ₴