Колінчастий вал (коленвал) HONDA DIO AF-27/28/ Tact 30/31/51
Підходить на скутер:
Honda Dio AF-27
Honda Dio AF-28
Honda Tact AF-30
Honda Tact AF-31
Honda Tact AF-51
Honda Giorno
Honda FIT
Рекомендовані комплектуючі при заміні коленвала:
Підшипник колінвалу: 20-52-12 мм 2шт.
Сепаратор вехній головки шатуна: 12-17-14,5 мм 1шт.
Сальник коленвала: 15,5-25,5-7 мм 1шт.
Сальник коленвала: 20-31-7 мм 1шт.
Прокладки двигуна: комплект 1шт.
Несправність колінчастого вала на мототехніці, супроводжується підвищеною вібрацією і втратою потужності двигуна. Бажано в найкоротші терміни з'ясувати і усунути несправність колінчастого вала, щоб Ваш мопед не вийшов з ладу в самий невідповідний момент. Найпоширеніші поломки кленчатого валу: знос нижнього і верхнього отвору шатуна, поломка і вихід з ладу голчастих підшипників шатуна, вихід з ладу корінних підшипників колінчастого вала, неспіввісність цапф колінчастого вала, деформація шатуна. Один із способів перевірки несправності колінчатого валу: зняти циліндр з двигуна, відкріпити поршень від шатуна, взявшись рукою за верхню голівку шатуна, проконтролирывать вертикальний і горизонтальний люфт, горизонтальний люфт повинен бути невеликим, а вертикального не повинно бути взагалі. Після перевірки нижнього кріплення шатуна, приступаємо до огляду верхньої його частини, якщо у вас двотактний двигун вставляємо голчастий підшипник у верхній отвір шатуна, вставляємо поршневий палець, і перевіряємо люфт, вертикального не повинно бути, а діагональний допускається невеликий.
Підходить на скутер:
Honda Dio AF-27
Honda Dio AF-28
Honda Tact AF-30
Honda Tact AF-31
Honda Tact AF-51
Honda Giorno
Honda FIT
Рекомендовані комплектуючі при заміні коленвала:
Підшипник колінвалу: 20-52-12 мм 2шт.
Сепаратор вехній головки шатуна: 12-17-14,5 мм 1шт.
Сальник коленвала: 15,5-25,5-7 мм 1шт.
Сальник коленвала: 20-31-7 мм 1шт.
Прокладки двигуна: комплект 1шт.
Несправність колінчастого вала на мототехніці, супроводжується підвищеною вібрацією і втратою потужності двигуна. Бажано в найкоротші терміни з'ясувати і усунути несправність колінчастого вала, щоб Ваш мопед не вийшов з ладу в самий невідповідний момент. Найпоширеніші поломки кленчатого валу: знос нижнього і верхнього отвору шатуна, поломка і вихід з ладу голчастих підшипників шатуна, вихід з ладу корінних підшипників колінчастого вала, неспіввісність цапф колінчастого вала, деформація шатуна. Один із способів перевірки несправності колінчатого валу: зняти циліндр з двигуна, відкріпити поршень від шатуна, взявшись рукою за верхню голівку шатуна, проконтролирывать вертикальний і горизонтальний люфт, горизонтальний люфт повинен бути невеликим, а вертикального не повинно бути взагалі. Після перевірки нижнього кріплення шатуна, приступаємо до огляду верхньої його частини, якщо у вас двотактний двигун вставляємо голчастий підшипник у верхній отвір шатуна, вставляємо поршневий палець, і перевіряємо люфт, вертикального не повинно бути, а діагональний допускається невеликий.
Характеристики
Основні атрибути | |
---|---|
Стан | Новий |
Інформація для замовлення
- Ціна: 1 978 ₴